تاریخ : سه شنبه 4 بهمن 1401
کد 2551

 به گزارش مفدا مراغه ، دکتر احسانی معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن یادآوری اهمیت و تاکید بر لزوم ارزیابی در دانشکده پزشکی گفت: امیدواریم با حضور ارزیابان بورد رشته پزشکی عمومی در دانشکده، چالش ها ، نقاط ضعف و قوت به خوبی در تمامی قسمت ها مشخص شود و مجموعه دانشکده علوم پزشکی مراغه در تلاش جهت برطرف کردن ضعف‌ها و گسترش زیر ساخت‌های موجود در دانشکده می‌باشد.

برگزاری جلسه هماهنگی جهت بازدید ارزیابان بورد رشته پزشکی عمومی از دانشکده علوم پزشکی مراغه 

وی در ادامه افزود : امسال اولین گروه از دانشجویان رشته پزشکی عمومی در دانشکده علوم پزشکی مراغه پذیرش شده‌اند و این می‌تواند نقطه عطف دانشکده علوم پزشکی مراغه برای تبدیل شدن به دانشگاه باشد .
وی خاطر نشان کرد : تیم ارزیابی بورد رشته پزشکی عمومی با هدف مشاهده نحوه و میزان رعایت استانداردهای ملی دوره پزشکی عمومی در عرصه های آموزشی از مراکز آموزشی و درمانی دانشکده علوم پزشکی مراغه بازدید خواهند کرد و ظرفیت اعضای هیات علمی، امکانات و زیرساخت های آموزشی و آزمایشگاهی، تحقیقات و فناوری و امکانات رفاهی دانشجویی را مورد ارزیابی قرار خواهند داد و زیر ساخت‌های آموزشی و درمانی دانشکده علوم پزشکی مراغه رصد خواهند کرد.شایان ذکر است ارزیابان بورد رشته پزشکی عمومی در چند ماه اخیر نیز از زیرساخت‌های آموزشی،درمانی،صنفی و رفاهی دانشکده علوم پزشکی مراغه بازدید کردند .
همچنین بعد از اولین بازدید ارزیابان بورد رشته پزشکی عمومی از دانشکده علوم پزشکی مراغه جلسه‌ای با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه و معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی ، جمعی از مدیران و اعضای هیات علمی جهت تشکیل کمیته اجرایی برگزار شد. در طول چند ماه این کمیته اجرایی با تمام تلاش و به صورت مداوم در جهت رفع نواقص دانشکده پزشکی تلاش نمودند.
دکتر احسانی در پایان این نشست گفت:ما تمام توان و ظرفیت خود را برای توسعه بیشتر و بهتر زیرساخت های لازم جهت گسترش رشته پزشکی عمومی به کار خواهیم گرفت و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
 

برگزاری جلسه هماهنگی جهت بازدید ارزیابان بورد رشته پزشکی عمومی از دانشکده علوم پزشکی مراغه 

  • واحد ارجاع دهنده معاونت آموزشی ، تحقیقات و دانشجویی و فرهنگی