تاریخ : شنبه 26 آذر 1401
کد 2496
مهندس پور رستم افزود: در راستای تکریم کارکنان و افزایش رفاه آنها خدمات متنوعی را بر روی سامانه رفاهی این دانشکده اضافه شده است.

 وی اذعان کرد: خدمات سفر به مشهد مقدس، خرید اقساطی لوازم خانگی، تلفن همراه، کیف و کفش و رستوران و تالار پذیرایی بخشی از خدمات قابل ارائه در سامانه رفاهی برای کارکنان می باشد.

وی تاکید کرد:  تلاش های مستمر  این معاونت باعث  حذف قرعه کشی سفر مشهد مقدس شده و با عقد قرار داد با یک هلدینگ معتبر با  پوشش بیش از ۵۰ هتل در مشهد مقدس، که کارکنان می‌توانند با مراجعه به سامانه در هر زمانی خدمات هتل و ... را برای سفر به مشهد مقدس دریافت نمایند.

وی افزود: همچنین  کارکنان می توانند با مراجعه با سامانه‌ رفاهی کارکنان به صورت غیر حضوری درخواست بیمه تکمیلی شخص ثالث و... نمایند که این طرح در کلان منطقه دو با استقبال روبرو شده و در آینده بعنوان طرح پایلوت در سطح منطقه دو اجرا خواهد شد.

 وی درباره سامانه شفافیت این دانشکده نیز گفت : در راستای عمل به بحث شفافیت کلیه قراردادهای این دانشکده در سامانه ای به نام سامانه قراردادها قرار داده شده است و عموم مردم می‌توانند به قراردادهای این دانشکده دسترسی داشته باشند.

وی درباره سامانه پیک این دانشکده نیز گفت: با هدف کاهش هزینه ها،  ارسال نامه های خارج از سازمان این مجموعه در قالب سامانه پیک و بصورت کاملا الکترونیکی انجام می شود.

وی در پایان گفت: تمامی این سامانه ها با تکیه بر توان داخلی مجموعه و تلاش های آقای مروتی بعنوان کارشناس رفاهی صورت پذیرفته است که ضمن صرفه جويي در هزینه ساخت و پشتيباني باعث افزایش رفاه کارکنان می شود؛ این اقدام آقای مروتی شایسته تقدیر است.