تاریخ : چهارشنبه 11 آبان 1401
کد 2418

در جلسه ارزیابی رشته بهداشت محیط مطرح شد؛

همه‌ توان خود را در جهت ارتقا و بهبود کمیت و به ویژه کیفیت امکانات به کار می‌گیریم

معاون آموزشی ،پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها ،امکانات و زیر ساخت‌های آموزشی و آزمایشگاهی دانشکده علوم پزشکی مراغه  مورد ارزیابی قرار دهیم .تا بتوانیم در راستای ارتقا و بهبود کمیت و به ویژه کیفیت امکانات و شرایط گامی میسر برداریم. هدف نهایی همه ما تربیت بهتر دانشجو و نیز ارتقا و بهبود کیفیت و سلامت زندگی مردم است.

 به گزارش مفدا مراغه، بازدید ارزیابان بورد مهندسی بهداشت محیط وزارت بهداشت از دانشکده علوم پزشکی مراغه با حضور معاون آموزشی و اعضای هیات علمی رشته مهندسی بهداشت محیط انجام گرفت.

دکتر احسانی معاون آموزشی پژوهشی و دانشجویی دانشکده ضمن خوش آمد گویی با اشاره براینکه دانشکده علوم پزشکی مراغه حدود دوازده سال است به طور مستقل اداره می‌شود گفت : در این مدت دانشکده روند رو به رشدی داشته است و تعداد هیات علمی دانشکده از ۴ نفر در سال هشتاد و نه به ۵۴ نفر رسیده است و تاسال آینده ۲۰ نفر به تعداد هیات علمی افزوده خواهد شد.

 

همه‌ توان خود را در جهت ارتقا و بهبود کمیت و به ویژه کیفیت امکانات به کار می‌گیریم

وی در ادامه افزود: ما حضور شما را مغتنم می‌شماریم و نواقص و مشکلات را حل خواهیم کرد و تلاش خواهیم کرد تحصیلات تکمیلی رشته مهندسی بهداشت محیط را به رشته‌های موجود داشکده اضافه کنیم تا مرکز تحقیقاتی مناسب با رشته مهندسی بهداشت محیط داشته باشیم.


دکتر احسانی در پایان نیروی انسانی را مهم ترین سرمایه ی دانشکده دانست و گفت:خوشبختانه اعضای هیات علمی فوق العاده ای در گروه بهداشت داریم که بر پیشرفت هر چه بیشتر دانشکده کمک می‌کنند.

دکتر نقی پور دبیر بورد مهندسی بهداشت محیط وزارت بهداشت گفت:در ابتدا،وظیفه ی محول شده برما این است که پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها ،امکانات و زیر ساخت‌های آموزشی و آزمایشگاهی دانشکده علوم پزشکی مراغه مورد ارزیابی قرار دهیم .تا بتوانیم در راستای ارتقا و بهبود کمیت و به ویژه کیفیت امکانات و شرایط گامی میسر برداریم. هدف نهایی همه ما تربیت بهتر دانشجو و نیز ارتقا و بهبود کیفیت و سلامت زندگی مردم است.

 

همه‌ توان خود را در جهت ارتقا و بهبود کمیت و به ویژه کیفیت امکانات به کار می‌گیریم

ایشان در سخنان خود به صحبت های دکتر احسانی اشاره کرد و گفت:خوشحالیم از بابت نوع نگاه شما به نیروی انسانی،نیرویی که نمیتوان با چیز دیگری جایگزین کرد. قطعا از این مجموعه دور نمای بسیار خوبی برای دانشکده دیده می‌شود و به زودی دانشکده علوم پزشکی مراغه در ردیف دانشگاه ها قرار خواهد گرفت.

در ادامه دکتر صلواتی عضو هیات علمی و مسئول مرکز مطالعات و توسعه آموزش (EDC) دانشکده علوم پزشکی مراغه گزارشی از عملکرد یک سال این حوزه داد و گفت :از اردیبهشت سال ۱۴۰۰ برای ساختار و شرح وظایف مرکز مطالعاتی ،آیین نامه داخلی با کمک شش کمیته تدوین و تصویب شده است.که امسال دبیر خانه ی عدالت و تعالی و بهره وری آموزشی را داریم که شامل شش کمیته ی(ارزشیابی اساتید،توانمندی اساتید،برنامه ریزی آموزشی،کمیته دانشجویی،دانش پژوهی و نظارت بر ازمون ها و آموزش مجازی) هستند.

در پایان ارزیابان گروه بهداشت از آزمایشگاه ها ،کلاس ها و امکانات آموزشیو رفاهی بازدید کردند و در پایان نتیجه گیری خود را برای حاظرین در جلسه اعلام کردند.


 

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 11 آبان 1401
  • ساعت 11
  • توسط روابط عمومی معاونت اموزشی
  • ویرایش شده
  • در چهارشنبه 11 آبان 1401
  • ساعت 13
  • توسط ???? ???? روابط عمومی ( پایگاه خبری وب دا)
  • واحد ارجاع دهنده معاونت آموزشی ، تحقیقات و دانشجویی و فرهنگی
نظرات شما
captcha refresh