تاریخ : سه شنبه 25 اسفند 1394
کد 241
به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، آزمون جذب و تامین نیروی انسانی شرکتی در حوزه معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه با همکاری شرکت تعاونی خدماتی، بهداشتی، درمانی شفا در محل دانشکده پرستاری برگزار شد.  

در این آزمون که با حضور عوامل مدیریت هسته گزینش استان، معاونت توسعه و مدیریت منابع، معاونت بهداشتی، معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی و اداره حراست برگزار شد، 294 نفر داوطلب زن و مرد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گفته مدیر منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی مراغه، این آزمون، بر اساس نیاز سنجی های به عمل آمده و در راستای پیشبرد اهداف برنامه استراتژیک دانشکده، در خصوص بهبود و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به همشهریان عزیز در مراکز بهداشتی، درمانی شهری و حاشیه شهری برگزار گردید.     

گفتنی است از میان افراد برگزیده شده در آزمون کتبی (2 برابر ظرفیت)، پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش، 83 نفر در رشته های مختلف اعلام نیاز شده به عنوان پذیرفته شده نهایی تحت عنوان نیروی انسانی شرکتی متخصص و در قالب طرح تحول نظام سلامت با دانشکده همکاری خواهند داشت.
  • واحد ارجاع دهنده