تاریخ : شنبه 12 شهريور 1401
کد 2344
متن پیام بدین شرح است : 
بنام خدا 
با سلام و درود بر همه همکاران محترم معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه:
همانگونه که مستحضرید بهورزان جز سرمایه های ارزشمند نظام سلامت کشور هستند که با تلاش و فعالیت شبانه روزی خود نقش مهم و موثری در پیشگیری از بیماری ها و صیانت از سلامت مردم کشورمان بویژه در مناطق محروم دارند. سیستم نظام مند و قوی بهداشتی امروز کشورمان مدیون و مرهون تلاش ها و زحمات این عزیزان در مناطق روستایی کشور است.
در حال حاضر قریب به ۱۳۰ بهورز در مناطق روستایی و بعضاً دور دست شهرستان مشغول ارائه خدمات بهداشتی رایگان به روستاییان عزیز می باشند.
در شرایط سخت شیوع بیماری کوید ۱۹ این عزیزان با کار مضاعف و شبانه روزی و جلب مشارکت اجتماعی بیشترین سهم را در افزایش تزریق واکسن کوید ۱۹  و افزایش سطح ایمنی در مقابل این بیماری منحوس داشتند.
در تقویم سلامت کشور، 12 شهریور را به پاس گرامیداشت فعالیت ارزنده سربازان خط مقدم جبهه های ارائه خدمات بهداشتی، روز بهورز نامیدند. لذا اینجانب ضمن تبریک صمیمانه این روز به یکایک بهورزان عزیز، دانش آموزان بهورزی، مدیر و کارکنان محترم آموزشگاه بهورزی شهرستان تبریک عرض نموده و  برای این عزیزان و خانواده های ارجمندشان سلامتی و توفیقات روزافزون از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
ارادتمند شما 
 عبداله نژاد
معاون بهداشتی دانشکده و رئیس مرکز بهداشت شهرستان مراغه
  • واحد ارجاع دهنده معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه