تاریخ : دوشنبه 17 مرداد 1401
کد 2323
✅اگر نهضت امام حسین (ع) بعد از گذشت 1400 سال عالمگیر شده است، و فرهنگ و ترویج عزاداری ها  اباعبدالله به یک اصل تبدیل شده و نام امام حسین و قیام آن حضرت همه ساله تداوم داشته است ، همه و همه بعد از عنایت و لطف و خواست الهی، نتیجه کار   پیام رسانانی (خبرنگارانی) بود، که از ابتدای قیام تا به شهادت رسیدن امام و همه یارانش در صحنه حضور داشتند و آنچه را در ایام نبرد و اسارت دیده بودند، درست و با حفظ امانت، برای مردم بازگو می‌کردند.
✅امسال، هفده مرداد، سالروز شهادت شهید عرصه خبر، محمود صارمی که به نام خبرنگار مزین شده مقارن است با عاشورای حسینی و چه نیکوست تقارن این دو روز. خبرنگاران، پیام‌آوران راستی هستند و عاشورا تجلی اسلام عزت‌بخش و تسلیم‌ناپذیر برابر اخلاق ذلت و تسلیم‌پذیر. 
✅در حقیقت این روز یادآور فرصتی است گرانبها، برای پاسداشت مقام شامخ انسان های فرهیخته ای که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه در عرصه های مختلف تلاش می کنند. بدون تردید، خبرنگاران، به عنوان عضوی از خانواده ی سلامت نقش بی بدیل و حساسی در راه حفظ سلامتی و اطلاع رسانی راهکارهای حفظ این نعمت الهی است. 
✅بی تردید همراهی این عزیزان در رویدادهای مهمی همچون فراگیری ویروس کرونا برگ زرینی است که در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند.  از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما  خبرنگاران را در روایت عشق،آزادی  وحق گویی در عرصه آگاهی آرزومندم.  برقرار و پایدار باشید.

دکتر الهوردی ارجمند| رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه