تاریخ : پنجشنبه 20 اسفند 1394
کد 232

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، کارشناسان نظارت در تحول سلامت اقدامات انجام یافته توسط دانشکده علوم پزشکی برای اجرای طرح تحول سلامت را مثبت ارزیابی کردند.

از ابتدای اجرای برنامه های طرح تحول سلامت، اقدامات متعددی در بیمارستان های تابعه دانشکده علوم پزشکی مراغه انجام شده است. از جمله این اقدامات برنامه های مربوط به ترویج زایمان طبیعی، کاهش میزان پرداختی بیماران بستری، ایجاد زیرساخت های فیزیکی مناسب برای ارائه خدمات متعدد درمانی بوده است.

در راستای نظارت بر اقدامات انجام شده در بیمارستانهای تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مراغه در اجرای برنامه های هفت گانه تحول سلامت ، اعضای کلیدی و کارشناسان تیم نظارت در تحول سلامت با حضور در بیمارستان شهید بهشتی مراغه اقدامات انجام شده را مثبت ارزیابی کردند و راهکارهای پیشنهادی برای بهبود خدمات را ارائه کردند.

گفتنی ست از دیگر اقدامات مربوط به برنامه تحول سلامت حضور پزشکان متخصص مقیم در بیمارستانهای وابسته به وزارت بهداشت ، ارتقای کیفیت خدمات ویزیت ، ارتقای کیفیت هتلینگ در بیمارستانها، حمایت مالی از بیماران صعب العلاج ، خاص و نیاز مند، اجرای کتاب ارزش نسبی و رعایت تعرفه های خدمات سلامت در بیمارستانهای دانشگاهی است.



  • واحد ارجاع دهنده