تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
کد 2240
مراسم تجلیل از مدیران مدارس منتخب، مراقبین سلامت مدارس، سفیران سلامت دانش آموزی که موفق به دریافت مقام کشوری در سالجاری شده بودند، در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان مراغه  در تاریخ 26/2/1401 با مشارکت اداره آموزش و پرورش برگزار شد .این مراسم به مناسبت هفته سلامت 1401 و با حضور، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش، معاونین آموزشی سایر مقاطع تحصیلی  و کارشناسان محترم حوزه سلامت اداره آموزش و پرورش و معاونت بهداشتی،برگزار گردید.
در ابتدا آقای سروری زاد ، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش،  ضمن خیر مقدم و تبریک هفته سلامت، در خصوص اهمیت سلامت و نقش آموزش و پرورش و اولیای مدارس در فرهنگ سازی دانش آموزان و اشاعه فرهنگ سلامت در جامعه مطالبی بیان فرمودند و سپس از زحمات فعالان این حوزه در آموزش و پرورش و معاونت بهداشتی و همکاری های انجام یافته تشکر کردند. 
در ادامه آقای دکتر عبداله نژاد ، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه ، ضمن تشکر از زحمات ارزشمند اولیای محترم مدارس با تاکید بر فعالیتهای انجام شده در بحث پیشگیری از اپیدمی بیماری کرونا در مدارس و تبریک هفته سلامت، در مورد شعار امسال" سلامت ما، سلامت سیاره ما"توضیحاتی ارایه نمودند و تاکید کردند که ارتقای سلامت جامعه با مشارکت عموم مردم و سایر سازمانها و ارگانهای شهرستان میسر خواهد شد. 
همچنین آقای حشمتی ،  معاون محترم آموزش دوره متوسطه  ،  ضمن تشکر از زحمات مدیران محترم مدارس در مورد آسیب عادی انگاری بیماری کرونا و تأکید بر مقابله با این امر در مدارس و چالشهای موجود ، اشاره نمودند.
در ادامه جلسه آقای اکرمی آذر ، کارشناس محترم سلامت و تندرستی ،  گزارش مختصری از اقدامات انجام شده با محوریت سلامت در مدارس شهرستان ارایه نموده و وضعیت رعایت پروتکلهای بهداشتی در مدارس و موارد بررسی و تاکید شده در بازدیدها رابیان کردند.
در آخر، ازسوی معاونت بهداشتی از مدیران محترم 16 مدرسه منتخب مناطق شهری و روستایی که در رعایت دستورالعملهای بهداشتی و پیشگیری از بیماری کرونا در مدارس، اقدامات مناسبی انجام داده بودند با اهدا لوح تقدیر و جوایز تقدیر و تشکر بعمل آمد. همچنین اداره آموزش و پرورش از مدیران مدارس و مراقبین سلامت مدارس منتخب و فعال در حوزه سلامت و سفیران سلامت دانش آموزی برگزیده کشوری با اهدای لوح تقدیر تشکر و قدردانی نمودند
 
  • واحد ارجاع دهنده معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه