تاریخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401
کد 2235
در ابتدای جلسه نماینده نهاد رهبری دانشکده،در خصوص اهداف ازدواج و فرزندآوری از دیدگاه اسلام سخنانی را ایراد نمودند و ارایه مشاوره و آموزش های مستمر و مفید توسط کارشناسان مجرب و مبلغان و روحانیون و بهبود انگیزه مردم را یکی از راهکارهای اساسی در راستای پیشبرد اهداف سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، ارتقای فرزندآوری و پیشگیری از پیری جمعیت بر شمردند.
بعد از پخش کلیپ سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با موضوع ازدواج و فرزندآوری، دکتر عبداله نژاد ، معاون بهداشتی ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین ، با بیان اهمیت جوانی جمعیت در حفظ و اقتدار ملی سخنرانی خود را آغاز نموده و لزوم بزرگداشت هفته ملی جمعیت بر اساس روز شمار هفته را امری مهم برشمردند. وی با بیان اینکه استفاده از این فرصت مغتنم برای آموزش، ارتقای آگاهی و تغییر نگرش عموم، با استفاده از ظرفیت های درون بخشی و برون بخشی کلیه اعضای قرارگاه تعالی سلامت و جوانی جمعیت، مقدور خواهد بود، از مدعوین محترم درخواست نمودند پیشنهادات خود را در قالب اقدامات ابلاغی از سوی وزارت متبوع مطرح نمایند.  
در ادامه ، دکتر تنومند ، ریاست دانشکده، ضمن ارایه نقطه نظرات خود و تائید پیشنهادات حاضرین، هماهنگی و تعامل کلیه اعضای قرارگاه تعالی سلامت و جوانی جمعیت را در برگزاری باشکوه این هفته ملی، امری مهم دانستند و موارد ابلاغی از سوی وزارت متبوع را به تصویب اعضای حاضر رساندند.
 
  • واحد ارجاع دهنده معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه