تاریخ : دوشنبه 10 اسفند 1394
کد 200

 به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، نشست پرسش و پاسخ دانشجویان با معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، مدیران و مسئولین معاونت، در دانشکده برگزار شد.

در این نشست که به همت مدیریت امور فرهنگی برگزار شد، دکتر تنومند، معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده در ابتدای جلسه با تشکر از برگزار کنند گان این جلسه خاطر نشان کرد در مدت نه چندان زیادی که از استقلال دانشکده می گذرد شاهد پیشرفتهای چشمگیری بوده ایم و باید در نظر داشت که برای رسیدن به اهداف بلند مدت پیش بینی شده، وقت و زمان و برنامه ریزی نیاز است و باید در این راه صبور باشیم.    

در ادامه برنامه سوالات مکتوب دانشجویان قرائت شد و مسئولین برحسب حیطه مدیریتی خود به سوالات پاسخ دادند. از مهمترین سوالات، پیشنهادات و موارد مطرح شده می توان به درخواست احداث خوابگاه پسران، تعبیه سیستم خود پرداز برای رفاه حال دانشجویان، تجهیز آزمایشگاه و اتاق پراتیک دانشکده به دستگاههای به روز و پیشرفته، تکمیل سالن آمفی تئاتر برای برگزاری مراسمات دانشجویی، ایجاد فضای ورزشی با احداث سالن ورزشی جهت ایجاد نشاط و سرزندگی میان دانشجویان و غیره اشاره کرد.

گفتنی است، در پایان مراسم دکتر تنومند با مثبت ارزیابی کردن این نشست، گفت: قطعا استمرار چنین جلساتی، ارزشمند بوده و در برنامه ریزی و تصمیم گیریهای آتی دانشکده، اثربخش و راهگشا خواهند بود.


  • واحد ارجاع دهنده