تاریخ : يکشنبه 15 آذر 1394
کد 20

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه، آقای دکتر علی جنتی ، سرپرست دانشکده ، طی پیامی روز دانشجو را به دانشجویان و جامعه ی دانشگاهی تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

حرکت استبداد ستیزی مردم اسلامی کشورمان در طول حیات انقلاب اسلامی روزهای زیادی را در خاطره تاریخ ثبت کرده است. روزهایی که هر یک نه تنها یادآور رشادت های فرزندان این مرز و بوم است بلکه خود شاخه ای سترگ است که در کنار هم درخت تنومند حکومت اسلامی میهن مان را روز به روز بارور تر می کند.

از جمله روزهای ماندگاری که به نماد آزادگی جوانان با بصیرت کشورمان تبدیل شده است، 16 آذرماه روز دانشجو است. چرا که در این روز بزرگ دانشجویان آرمان خواه و حق طلب این مرز و بوم با نثار جان خویش حقانیت اندیشه های خود را به اثبات رساندند و آغازگر رسالتی شدند که تمسک به آن به نهضت اصیل دانشجویی، هویتی ملی و اسلامی می بخشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانشجویان شهید این روز که پیام آور عزت و شرف دانشگاه بودند، این روز را به همه ی دانشجویان عزیز تبریک می گویم و امیدوارم جامعه ی دانشگاهی علی الخصوص دانشجویان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مراغه با تاسی از این اندیشه ی پاک و با توجه به موقعیت حساس کنونی با هوشیاری بیشتر در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که همانا تلاش برای ایجاد آینده ای بهتر از لحاظ علمی و کرامت انسانی است از هیچ کوششی دریغ نکنند.

 

دکتر علی جنتی

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه