تاریخ : يکشنبه 15 آذر 1394
کد 19

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه، حاج آقا پورمحمدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم شهرستان مراغه، سرهنگ پاسدار شالچی زاده، فرمانده محترم بسیج سپاه ناحیه مراغه و آقای دکتر جنتی، سرپرست محترم دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه به همراه هیئت همراه از مصدومین حادثه تصادف همکاران بسیج جامعه پزشکی دیدار کردند.

سوم آذرماه 25 نفر از همکاران بسیج جامعه پزشکی شهرستان مراغه برای ارائه خدمات درمانی به زائرین اربعین حسینی از طرف این نهاد به کربلای معلی اعزام شدند که متاسفانه نهم آذرماه در یکی از محورهای مواصلاتی کربلای معلی دچار سانحه تصادف شدند. در این حادثه خانم دکتر شهپوری به رحمت ایزدی پیوستندو 13 نفر از همکاران دچار مصدومیت شدند و پس از انتقال به کشور در بیمارستان امیرالمومنین(ع) مراغه تحت درمان قرارگرفتند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم شهرستان مراغه ، فرمانده محترم بسیج سپاه ناحیه مراغه و سرپرست محترم دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه با حضور بر بالین این عزیزان از نزدیک در جریان روند درمان ایشان قرار گرفتند و برایشان آرزوی سلامتی کردند.