تاریخ : چهارشنبه 8 مرداد 1399
کد 1869
دکتر تنومند ، رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه ، ضمن قدردانی از اقدامات مهم صورت گرفته توسط حوزه بهداشت به ویژه تلاشهای شبانه روزی بازرسان بهداشت محیط، بهترین راه مبارزه با بیماری کرونا را ، رعایت کردن اصول پیشگیری در ادارات برشمردند و از تمامی روسای ادارات خواستند تا نظارت دقیق بر رعایت پروتکلهای بهداشتی در زیر مجموعه خود داشته باشند .
در ادامه جلسه دکتر مجتهدی ، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ضمن تشریح روند بیماری در کشور و شهرستان مراغه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در شهرستان را به عنوان نمونه ای از تلاشهای ایثارگران حوزه بهداشت مور ارزیابی قرار دادند و اجرای غربالگریهای تمامی جمعیت شهرستان مراغه را به عنوان یکی از مهمترین اقدامات کارکنان مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت برشمردند . 
دکتر مجتهدی با اشاره به طرح فاصله گذاری اجتماعی ، اصول پیشگیری از بیماری کرونا را در رعایت گامهای دوم و سوم پروتکلهای ابلاغی وزارت بهداشت مورد تاکید قرار دادند و بر ضرورت آموزش کارکنان و نظارت بر اجرای دقیق اصول مهم پیشگیری از بیماری کرونا تاکید کردند .
در ادامه ، مهندس امیر پور ، رئیس گروه سلامت محیط و کار دانشکده آموزشهای لازم به در راستای گامهای مهم پیشگیری از کرونا در ادارات به روسای ادارات شهرستان مراغه ارائه کردند .
  • واحد ارجاع دهنده معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه