تاریخ : دوشنبه 19 خرداد 1399
کد 1825
رئیس اداره نظارت بر فرآورده های خوراکی ، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی شهرستان مراغه در این مورد گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال 1399 به سال "جهش تولید" و اهمیت حمایت از واحدهای تولیدی با حمایت مدیریت غذا و دارو و با تلاش تولیدکنندگان مراغه ای اولین واحد تولیدی پودر لباسشویی در شهرک صنعتی این شهرستان به بهره برداری رسید.
 
دکتر مقدس کیا ادامه داد: این واحد تولیدی که در شهرک صنعتی مراغه واقع شده است، اولین واحد تولید فرآورده های بهداشتی بوده و پروانه های شناسه نظارت  پودرهای لباسشویی و رختشویی را اخذ و بزودی اقدام به تولید این محصولات خواهند نمود. این واحد در مساحتی بالغ بر 300 متر راه اندازی شده و دارای واحد های آزمایشگاه و سالن تولید می باشد.
 
ایشان گفت: یکی از نکات مهم این واحد تولیدی، صدور پروانه ساخت به این واحد در سطح  کارگاهی می باشد که گامی نو در تولید محصولات بهداشتی در سطح منطقه  می باشد.
 
رئیس اداره نظارت بر فرآورده های خوراکی ، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی شهرستان مراغه در انتها خاطرنشان کرد : مدیریت غذا و دارو از تولیدکنندگان مختلف حمایت کرده و در کنار وظیفه ذاتی خود یعنی نظارت بر واحدهای تولیدی، نقش حمایتی خود را نیز ایفا می کند فلذا تولیدکنندگان عزیز می توانند با مراجعه به مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی مراغه از شرایط احداث واحدهای تولیدی و مراحل آن اطلاع یابند.
 
  • واحد ارجاع دهنده مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی مراغه