تاریخ : شنبه 14 آذر 1394
کد 18

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه، آقای دکتر علی جنتی ، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه، طی پیامی 14 آذرماه روز جهانی داوطلب سلامت و روز ملی رابطین بهداشت را به فعالان آن حوزه تبریک گفت. در متن پیام ایشان آمده است:

بسمه تعالی

هدف اصلی فعالیت های حوزه سلامت تلاش در جهت ایجاد جامعه ای سالم از لحاظ جسمی و روحی است و بر این اساس فعالان حوزه ی سلامت سعی می کنند در همه ی عرصه های سلامت حضور فعال داشته باشند. اما پر واضح است که وقتی این گونه فعالیت ها به صورت خیرخواهانه و داوطلبانه و در کمال آزادی و با قصد قرب الهی انجام می شود ارزشی صد چندان دارد.

به واقع افراد داوطلبی که در حوزه سلامت فعالیت می کنند کسانی هستند که بدون در نظر گرفتن هیچ نام و نانی سعی می کنند در لحظات سخت در کنار مردم باشند و ترس و بیماری را از چهره ی آنها بزدایند و امید را جای آن بنشانند. آنها ایثار گرانی هستند که چون چشمه ساری زلال مظهر امید و رویش زندگی هستند.

14 آذرماه (5 دسامبر) روز جهانی داوطلب سلامت و روز ملی رابطین بهداشتی است. اینجانب این روز را به کسانی که تحت عنوان داوطلب سلامت و رابط بهداشت، سلامتی و مهارت بهتر زیستن را در جامعه نهادینه می کنند و از پس گام های خسته شان گل های امید و نشاط می روید تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در حیطه ی فعالیت خود موفق و پایدار باشند.

 

دکتر علی جنتی

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه