تاریخ : شنبه 24 اسفند 1398
کد 1784
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ،  در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس منحو کرونا و شناسایی بیماران دارای علایم و افراد پرخطر ، با همت بهورزان و مرالقبین سلامت و تمامی نیروهای شاغل در حوزه بهداشت ، کلیه خانوارهای شهرستان مراغه از لحاظ علایم بیماری کرونا مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند .
دکتر مجتهدی معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن اعلام این خبر افزودند : شناسایی به موقع افراد آلوده و بیمار و جداسازی و درمان یکی از مهمترین فاکتورهای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا می باشد . ایشان با اشاره به تلاش شبانه روزی کلیه همکاران بهداشت و درمان دانشکده علوم پزشکی مراغه ، اجرای طرح غربالگری تمامی خانوارهای شهرستان مراغه را یکی از برنامه های مهم اجرایی برشمردند و از کلیه همشهریان عزیز خواستند تا با مراقبین سلامت و بهورزان همکاری لازم را داشته باشند .
دکتر مجتهدی با اشاره به ایجاد سامانه اینترنتی salamat.gov.ir ، این سامانه خوداظهاری را برای درج اطلاعات افراد معرفی کردند و از مردم درخواست کردند در اولین فرصت ممکن نسبت به دادن تست آنلاین بیماری کرونا و اجرای دستورالعملهای این سامانه همکاری لازم را داشته باشند .
  • واحد ارجاع دهنده معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه