تاریخ : شنبه 23 آذر 1398
کد 1694
در ابتدای جلسه دکتر نوین سالاری ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در حوزه ی امور خیریه بیمارستان گفت : مشارکت در امور خیر و خداپسندانه هم در شریعت ما ریشه دارد و هم در فرهنگمان به آن تاکید شده است.
سرپرست مرکز افزود؛ در شرایط کنونی هر یک از ما و تمامی  کسانی که از نظر مالی توانمندند بایستی به یاری نیازمندان همت کنیم و چه حوزه ای بهتر از حوزه ی درمان. گاهاً مشاهده می شود که گروهی از مراجعین یا بیماران حتی توان پرداخت هزینه ترخیص را هم ندارند که نهایتا این مبالغ از طریق صندوق کمک های کارکنان بیمارستان از واحد مددکاری تامین می شود.
وی ادامه داد بطور متوسط ماهانه حدود 14 تا 20 میلیون تومان نیز تخفیف در پرداخت فرانشیز ترخیص بیماران از صندوق درآمد بیمارستان پرداخت می شود .

در بخش دیگری از صحبت ها بر برنامه ریزی و جهت دهی صحیح کمک های مردمی در حوزه سلامت تاکید شد و در ادامه از خیرین دعوت شده با اهدا لوح سپاس و شاخه گل تقدیر بعمل آمد.
گفتنی است از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه حدود 130 میلیون ریال کمک نقدی و 4عدد دستگاه ویلچر به صورت غیر نقدی به مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی مراغه اهدا شده است .


  • واحد ارجاع دهنده بیمارستان شهید دکتر بهشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه