تاریخ : شنبه 6 مهر 1398
کد 1610
متن پیام بدین شرح است :
پیشرفت و بالندگی کشور به تلاش در عرصه های علم و دانش و کسب معرفت بستگی دارد و آغاز سال تحصیلی جدید، بهانه ای برای تلاش دوچندان دانشگاهیان در راستای دستیابی به دانش، آگاهی و هموار کردن مسیر ترقی کشور است.                                  
 با شروع مهرماه، معاونت آموزشی مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی، با تمامی امکانات و توانمندی های خود  تلاشی  نو را آغاز می کند تا بهترین شرایط را برای تحصیل آینده سازان کشورمان فراهم نماید و انتظار می رود، دانشجویان نیز با استفاده از این امکانات به رشد و بالندگی دست یابند.                                                                                                
این مرکز آموزشی با پذیرش بیش از 200 دانشجو در رشته ها و مقاطع مختلف همچون پرستاری، اتاق عمل، مامایی، فوریت پزشکی و علوم آزمایشگاهی تلاش می نماید تا با استفاده از  تمامی امکانات و توانمندی های خود و با همکاری گروه های مختلف آموزشی و بالینی بهترین شرایط را برای تحصیل آینده سازان کشور فراهم نماید. شایان ذکر است که اولین دوره از پذیرفته شدگان رشته مامایی در این مرکز استقرار یافته و با  همکاری گروه مامایی و معاونت آموزشی مرکز، کلاسهای درسی کلیه دروس تخصصی در این مرکز برگزار می گردد.
در پایان، آغاز سال تحصیلی 1398 را به اساتید، دانشجویان و تمامی کارکنان حوزه آموزش و بالین تبریک گفته و موفقیت و سربلندی را برای همگان از پروردگار مهربان خواستاریم.
                                                                                  با احترام
                                         دکتر حق گشایی (معاون آموزشی مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی)
  • واحد ارجاع دهنده بیمارستان شهید دکتر بهشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه