تاریخ : پنجشنبه 14 شهريور 1398
کد 1590

فعالیت های انجام شده در دانشکده علوم پزشکی مراغه جهت استقبال از دانشجویان در سال تحصیلی جدید

مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه فعالیت های انجام شده در حوزه دانشجویی و فرهنگی به منظور آمادگی برای آغاز سال تحصیلی جدید را تشریح کرد.

به گزارش مفدا مراغه ، بهزاد موسی زاده مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه در گفتگو با خبرنگار مفدا مراغه در مورد اقدامات انجام گرفته در حوزه تغذیه گفت:  در حال بررسی قیمت مواد غذایی اعلام شده شرکتهای مختلف در سامانه تدارکات دولت هستیم تا بتوانیم با تکیه بر کیفیت مناسب و انتخاب حداقل قیمت مواد غذایی برابر استانداردهای تغذیه و وزارت بهداشت  اقدام به خرید و انبار مواد اولیه لازم برای چند ماه اول سال تحصیلی نماییم.
وی همچنین افزود:  استعلام راه اندازی و تجهیز کردن سردخانه مرکزی ، نظافت و سازمان دهی سلف سرویس برادران و خواهران در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه جهت پذیرایی از دانشجویان در سال تحصیلی جدید از جمله مهمترین اقدامات ما در حوزه تغذیه بوده است.
موسی زاده عملکرد مدیریت در حوزه خوابگاهها  را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به اینکه خوابگاه‌های ما در طول تابستان خالی از دانشجویان می‌باشند اقداماتی را در جهت بهبود وضعیت و تجهیز آنها انجام دادیم که شستشوی موکت‌ها و فرش‌ها، نظافت و شستشوی کامل اتاق‌های خوابگاه‌ها جهت اسکان دانشجویان، سمپاشی اتاق ها جهت دفع حشرات ، آماده نمودن کامل کلیه خوابگاه‌ها برای اسکان در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ از اقدامات قابل ذکر همکاران ما در حوزه خوابگاه‌ها می‌باشد.

مدیر دانشجویی و فرهنگی دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن تاکید بر اهمیت وجود شرایط مناسب برای اسکان دانشجویان در خوابگاه ها تصریح کرد: باید همواره به دنبال ایجاد و فراهم کردن محیطی مناسب برای اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی باشیم.
وی همچنین یادآور شد: آماده سازی و مرتب کردن فضای خوابگاه ها تا زمان شروع ترم جدید و بازگشت دانشجویان برای اسکان در این مجموعه باید مورد توجه قرار گیرد چرا که برای معاونت فرهنگی و دانشجویی و مجموعه دانشگاه بسیار مهم است تا بتوانیم مامن امن و آرامشی برای دانشجویان عزیز که چندین سال دور از خانواده هستند فراهم کنیم.

  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 14 شهريور 1398
  • ساعت 11
  • توسط روابط عمومی معاونت اموزشی
  • ویرایش شده
  • در شنبه 16 شهريور 1398
  • ساعت 07
  • توسط ???? ???? روابط عمومی ( پایگاه خبری وب دا)
  • واحد ارجاع دهنده معاونت آموزشی ، تحقیقات و دانشجویی و فرهنگی
نظرات شما
captcha refresh