تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
کد 1538
رئیس دانشکده در این خصوص گفت: درصد تحقق برنامه عملیاتی دانشکده 91.59 %  این در حالی است که  میانه کشوری 89.70 %  می باشد اما با درنظر گرفتن موارد موجه و حذف آنها درصد تحقق 93.1 % می باشد که در مقایسه با میانه کشوری یعنی 91.60 %  دستاورد مطلوبی می باشد.

دکتر تنومند افزود: اما با توجه به اعلام نتایج برنامه عملیاتی سال 97 و برنامه ریزی برای سال 98 هرکدام از معاونتها وحوزه ها باید جلسه اختصاصی آسیب شناسی و تحلیل و برنامه ریزی تشکیل و صورتجلسات مربوطه را به دبیرخانه هیات امنا وبرنامه عملیاتی دانشکده ارسال کنند.

در ابتدای این نشست مدیر پایش برنامه عملیاتی گزارش جامعی از میزان تحقق برنامه عملیاتی دانشکده ومعاونتهای مربوطه ومقایسه با میانه کشوری توسط مدیر پایش دانشکده ارائه شد. ضمنا علل کاهش تحقق برنامه عملیاتی در همه سطوح اهداف کلی ، اهداف کمی ، برنامه ها وفعالیتهای دانشکده وهر کدام از حوزه ها ومعاونت ها با ارائه جداول وپاور پوینت بطور جامع ارائه وبررسی گردید.

خانم دکتر خاطرنشانیان فام گفت: با در نظر گرفتن این نکته که تعدادی از برنامه ها وفعالیتها مربوط به بیمارستانها وحوزه های دیگر می باشد باید بر توجیه و همکاری واحدهای مربوطه تاکید شود.

وی ادامه داد: موضوع پایش میدانی در سال 98 وفرصت طلایی (golden time ) برای تعدادی از فعالیتها باید مد نظر قرار گیرد و با توجه به تعریف" فرصت طلایی " برای ثبت فعالیتها ، با برنامه ریزی دقیق با توجه به بازه زمانی تعیین شده اقدامات لازم انجام شده و مستندات در مهلت مقرر بارگذاری شود.

همچنین در این جلسه تاکید شد که تمامی معاونت ها و حوزه ها در فرصت باقیمانده تا ثبت پیشرفت  اولین دوره برنامه عملیاتی در سامانه hop برنامه وفعالیتهای سه ماهه اول مرور ومستندات مربوطه جهت بارگذاری تکمیل نمایند.