تاریخ : سه شنبه 7 خرداد 1398
کد 1525
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، دومین جلسه هماهنگی معاونت بهداشتی ، باهدف برنامه ریزی و اجرای برنامه های کمپین کنترل فشار خون بالا ، باحضور مدیران و کارشناسان مسئول گروههای کارشناسی معاونت بهداشتی ، در سالن اجتماعات آن معاونت برگزار گردید .
دکتر سلیمانی ، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه ، ضمن آرزوی قبولی و طاعات در ماه مبارک رمضان برای همکاران ، سلامتی و تامین و ارتقاء آن را یکی از مهمترین اهداف تمامی طرحههای ملی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت برشمردند . ایشان با اشاره به اهمیت کنترل فشار خون در پیشگیری از بیماریها به ویژه سکته های قلبی و مغزی ، کاهش مرگ و میر ناشی از این عوارض را بسیار مهم دانستند .
دکتر سلیمانی در ادامه افزودند : گروه هدف این کمپین ، کلیه افراد بالای 30 سال ، زنان باردار و بیماران کلیوی است که با دو روش خود اظهاری و یا مراجعه مستقیم به یکی از مراکز و پایگاههای بهداشتی و یا خانه های بهداشت ، اقدام به کنترل فشار خون خود نمایند . دکتر سلیمانی ضمن تشریح شیوه اجرای برنامه ، همکاری و هماهنگی کلیه گروههای کارشناسی ستاد معاونت بهداشتی را پشتوانه استوار اجرای دقیق تر برنامه ملی کنترل فشار خون برشمردند و بر لزوم هماهنگی و همکاری درون بخشی تاکید کردند .
  • واحد ارجاع دهنده معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه