تاریخ : چهارشنبه 6 تير 1397
کد 1247
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، کارگاه آموزشی با موضوع آموزش فرزندپروری و مهارتهای زندگی با تاکید بر مهارت مدیریت استرس و خشم برای تمامی کارکنان حوزه بهداشت در سالن اجتماعات آموزشگاه بهورزی برگزار گردید .
کارگاه  آموزشی با موضوع "فرزندپروری  "  و "مهارتهای زندگی"در تاریخ27الی31/3/96با هماهنگی گروه کارشناسی سلامت روانی ، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی در سالن اجتماعات ستاد مرکزی برگزار شد. هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی برگزاری و اداره جلساتی می باشد که با محور فرزند پروری و مهارتهای زندگی برای گروه های هدف در جمعیت تحت پوشش بوده که بنا به نیازسنجی آموزشی با هماهنگی آموزشگاه بهورزی وبنا به تقویم آموزشی کارکنان برگزار گردید. 
در ابتدای جلسه ، دکتر مجتهدی معاون محترم بهداشتی ضمن خیر مقدم  ، در خصوص اهمیت سلامت روان در برنامه های سیستم بهداشتی و همچنین اهمیت پیشگیری در اعتیادبا رویکردآموزش والدین  با عنایت به طرح تحول سلامت به بیان نکته نظرات خود پرداختند و در ادامه طبق برنامه مطالب توسط کارشناسان سلامت روان در ستاد  وهمچنین مشارکت حاضرین  ارائه گردید و جلسه از ساعت 8 با تکمیل پره تست توسط حاضرین شروع و با پرسش و پاسخ  در ساعت14 خاتمه یافت.
مسئول سلامت روانی ،اجتماعی و روان معاونت بهداشتی خانم فدائی وش در مصاحبه با روابط عمومی معاونت بهداشتیضمن اعلام این خبر افوزدند : با توجه به جایگاه ویژه سلامت روان در قالب  طرح تحول سلامت و همچنین نقش والدین در تربیت فرزندان و لزوم کسب مهارتهای فرزندپروری و همچنین لزوم آموزش گروه جوانان و میانسالان در خصوص مدیریت استرس و مدیریت خشم این جلسه به همت همکاران و روانشناسان برگزار گردید . توضیح اینکه دستورالعملهای سلامت روان و چالشهای اجرای آنها بصورت کارگاهی در جلسه فوق مورد  بحث وبررسی صورت گرفت 
  • واحد ارجاع دهنده معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه