تاریخ : چهارشنبه 19 ارديبهشت 1397
کد 1221
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، اولین جلسه شورای فنی معاونت بهداشتی با حضور رئیس دانشکده و معاون بهداشتی و همچنین مدیران و کارشناسان مسئول ستاد معاونت بهداشتی در سالن اجتماعات این معاونت برگزار گردید.
دکتر جنتی ، رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته در ارتقاء شاخصهای سلامت شهرستان ، برنامه ریزی هوشمند را به عنوان یکی از اصول اصلی برنامه های عملیاتی برشمردند و از مهمترین معیارهای موفقیت برنامه های اجرایی ، مدیریت متعادل و حساب شده منابع مالی  و انسانی برشمردند . ایشان با اشاره به موفقیتهای چشم گیر حوزه سلامت دانشکده علوم پزشکی مراغه ، تبیین روشن اهداف را در گرو اراده و عزم تمامی همکاران برشمرده و خواستار تلاش و کوشش مضاعف آنان به دور از هر گونه حاشیه در جهت رشد و اعتلای سلامت شهرستان شدند .
در ادامه جلسه دکتر مجتهدی با اعلام گزارشی از عملکردها و شاخصهای حوزه سلامت ، نیازسنجی سلامت را باید مطابق با نیازهای واقعی مردم دانستند و در ادامه افزودند : ارتقاء شاخص های سلامت در گروه شناسایی نقاط ضعف برنامه ها است و گروههای کارشناسی باید با رصد هوشمند فعالیتها ، نسبت به شناسایی مشکلات سلامت و رفع آنها اقدام گردد . معاون بهداشتی دانشکده با پر اهمیت دانستن پایشهای محیطی کارشناسان ستاد ، گرایش به شیوه پایش هوشمند را به عنوان برنامه های آتی حوزه معاونت بهداشت برشمردند و بر لزوم پایه ریزی سازوکارهای مورد نیاز تاکید کردند .
  • واحد ارجاع دهنده معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه