تاریخ : يکشنبه 11 بهمن 1394
کد 121

به گزارش روابط عمومی، آقای دکتر علی جنتی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی مراغه، طی پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفت. در متن پیام ایشان آمده است:

 

بسمه الله الرحمن الرحیم

وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَی بِآیَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّورِ وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللّهِ إِنَّ فِی ذَلِکَ لآیَاتٍ لِّکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ

 

"والفجر" همیشه تداعی کننده پگاهی ست که نویدبخش پیروزی امت ها بر سیطره ی تاریکی و جهالت است و این سوگند ازلی خداوند برای همیشه برجا خواهد ماند. و هم از این روست که دهه فجر سال 1357 را باید از ایام الهی دانست که به ملت بزرگ ایران با دستهای نورانی امام خمینی(ره) هبه شد.

ایامی که در سایه ی رهنمودهای پیامبرگونه ی امام خمینی(ره) ، ملت کبیر ایران جلوه ای از قدرت و عظمت حضرت حق و صلابت و کرامت انسان را به نمایش گذاشت. این پیروزی به دنیا نشان داد که فریاد انسان دوستانه و عدالت خواهانه به گسترش صلح و عدالت می انجامد چرا که ایثار رمز موفقیت این حرکت الهی بود.

حال همه بر این حقیقت اذعان می کنند که دهه فجر انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی ست که با زنده ساختن دین مبارک اسلام و آرمان های آزادی خواهی به " استقلال" ، " آزادی" و " جمهوری اسلامی" انجامید. تحولی بزرگ که همانند گشودن درهای رحمت خداوند به روی امت مسلمان ایران روز به روز دستاوردی شگرف در زمینه انسانی و علمی به ارمغان آورد. امروز ملت عزیز ایران می تواند با اعتماد و اتکال به خداوند ، راهنمایی های رهبر معظم انقلاب و با تکیه بر دستاوردها، قدرت دانش و تعهد فرزندان برومند خویش به سوی آینده ای حرکت کند که به یقین چشم جهانیان را خیره خواهد ساخت.

اینجانب فرا رسیدن ایام غرور آفرین و شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران ، عموم دانشگاهیان و همکاران خود در حوزه ی سلامت تبریک عرض می نمایم.

 

 

دکتر علی جنتی

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه