تاریخ : دوشنبه 23 بهمن 1396
کد 1149
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ضمن تاکید بر رعایت استانداردها در روند رسیدگی و درمان مراجعه کنندگان، به برخی کاستی ها اشاره کرده و اظهار امیدواری کرد با تلاش مضاعف همکاران و بهره برداری از بخش های در حال تکمیل این مشکلات به حداقل برسد.
وی با اشاره به حقوق مراجعه کنندگان به مراکز درمانی، تسریع روند رسیدگی به آنها و نحوه ی برخورد پرسنل را از لازمه های ارائه ی خدمات با کیفیت درمانی از طریق جلب رضایت آنها دانست.
در بخش دیگری از این بازدید، دکتر علی جنتی با پزشکان و پرسنل کشیک این مراکز در مورد مشکلات و انتظارات آنها صحبت و به تبادل نظر پرداخت.
رئیس دانشکده ضمن اظهار قدردانی از تلاش های پزشکان و پرسنل کشیک برای جلب رضایت مراجعه کنندگان، اظهار امیدواری کرد با بهره برداری از طرح های در حال اجرای دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه ضمن کم شدن بار مراجعه کنندگان، کیفیت خدمات ارائه شده در این مراکز از وضع موجود بهتر شود.