تاریخ : پنجشنبه 12 مرداد 1396
کد 1046
به گزارش روابط عمومی، دکتر علی جنتی با اشاره به دستاوردهای مهم دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه در حوزه های مختلف، گفت: با تدوین برنامه و برنامه ریزی مناسب و تلاش و همدلی همکاران توانسته ایم دانشکده را در بین دانشگاههای علوم پزشکی کشور مطرح کنیم.
وی اذعان کرد: دستاوردهای ما در حوزه ی درمان در خصوص خرید، تجهیز و ایجاد مراکز مختلف، بهداشت به عنوان نمونه اجرای طرح ایراپن و آموزش با ارتقای سطح آموزش از طریق جذب هیئت علمی و معرفی دانشجوی نمونه کشوری باعث افتخار سیستم است.
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه نوع آوری، جدیت و پیگیری را از مولفه های مهم موفقیت برشمرد و افزود: خوشبختانه در دو سال و نیم گذشته توانسته ایم بستری فراهم آوریم که از طریق آن حصول به موفقیت ها تسریع شده است.
دکتر علی جنتی موفقیت مدیریت غذا و دارو دانشکده در کسب رتبه اول بین دانشگاههای هم سطح و رتبه چهارم در بین کل دانشگاههای علوم پزشکی کشور را در زمینه تجهیزات پزشکی تنها نمونه ای از چندین موفقیت دانشکده در طی دو سال گذشته قلمداد کرد و ادامه داد: این موفقیت ها در سایه ی همکاری بین حوزه های مختلف دانشکده حاصل شده است و با بهبود فضای موجود قطعا در آینده دستاوردهای بسیاری کسب خواهد شد.
در ابتدای این مراسم دکتر آرش خرمی، مدیریت غذا و داروی دانشکده، ضمن خوش آمدگویی گزارشی از عملکرد و دستاوردهای حوزه ی خود ارائه نمود. ایشان گفت: پس از ایجاد این مدیریت در سال 1394 با حمایت ریاست دانشکده اکثر زیرساخت های لازم ایجاد شده است.
در پایان این با تقدیم لوح سپاس و هدیه از تلاش های ارزنده همکاران مدیریت غذا و دارو تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
گفتنی ست در ارزیابی عملکرد معاونتهای غذا و دارو در سال ۱۳۹۵ از طریق سامانه خود ارزیابی، مدیریت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی مراغه، موفق به کسب رتبه اول در بین معاونت های غذا و داروی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هم سطح کشور شد.