تاریخ : شنبه 3 تير 1396
کد 1017
به گزارش روابط عمومی، در این دیدار دکتر علی جنتی، رئیس دانشکده، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دانشکده به تشریح روند اجرای طرح تحول سلامت در شهرستان مراغه پرداخت.
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه، با اشاره به استقلال دانشکده علوم پزشکی مراغه از  دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: در حال حاضر بیش از سی هزار متر مربع طرح عمرانی در دانشکده علوم پزشکی مراغه در حال اجرا است که در طی سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.
ایشان افزایش تعداد تخت بیمارستانی شهرستان مراغه را از برنامه های مهم دانشکده برشمرد و افزود: طرح هایی مانند طرح توسعه اورژانس، ایحاد بخش های آی سی و سی سی از طرح های در حال اجرای دانشکده هستند اما ما مجوز اصولی ساخت بیمارستان 350 تخت خوابی را اخذ کرده ایم و  دنبال تامین زمین برای احداث آن هستیم.
دکتر علی جنتی همچنین گفت: در این مدت سعی شده است با جذب هیئت علمی و همچنین جذب پزشک متخصص و اجرای طرح های عمرانی توسعه بخش آموزش و درمان زیرساخت های دانشکده در این زمینه ها تقویت شود.
در بخش دیگری از این دیدار، آیت آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجانشرقی و امام جمعه شهرستان مراغه، ضمن قدردانی از حضور مسئولین دانشکده و دیدار با ایشان گفت: با توجه به هجمه های فرهنگی موجود، نیاز توجه به حوزه فرهنگی در دانشگاه احساس می شود و شما به عنوان متولیان امر در این زمینه وظیفه ی خطیری بر عهده دارید.
ایشان تاکید کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری، تنها راه مبارزه با تهدیدات دشمن اعتلای فرهنگ و نهادیه کردن آن در سطح دانشگاه است.